لطفا بعد خواندن مطلب به آن امتیاز دهید

۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

اولین پهپاد هوشمند و تمام اتوماتیک با نام IRIS+ ساخته شد

پهپاد 


شرکت 3D Robotic سازنده‌ی پهپاد و سیستم‌های هوشمند تمام اتوماتیک٬ اولین پهپاد کاملا خودکار و هوشمند خود را به بازار عرضه کرد. این پهپاد که از سیستم خلبان خودکار همین شرکت بهره می‌برد٬ قابلیت پرواز برنامه‌ریزی شده توسط کاربر در مسیرهای مشخص را دارد.


ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

آیفون 6 پلاس یا لومیا 1520 کدامیک فبلت بهتری است؟

آیفون 6 پلاس در کنار لومیا 1520 


بالاخره اپل هم با تولید آیفون 6 پلاس به جمع تولیدکنندگان فبلت پیوست. این گوشی هوشمند از اواخر این ماه به فروش می‌رسد. در ادامه به مقایسه این محصول جدید اپل با فبلت ویندوزفونی لومیا 1520 می‌پردازیم. با زومیت همراه باشید.


ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

پژو 308GT با چهره‌ای اسپرت‌تر‎

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/peugeot-308-gt-10.jpg


کمپانی پژو به‌تازگی تصاویری رسمی از نسخهٔ جدید 308GT منتشر کرده است. خودرویی که عملکرد مطلوب‌تری نسبت به گذشته ارائه می‌دهد و به‌صورت دو مدل هاچ‌بک و استیشن واگن ساخته شده است. تغییراتی که در این مدل جدید صورت گرفته است شامل قرارگیری لوگوی پژو روی جلوپنجره، پنجرهٔ جلوی مشبک و چراغ‌های جلوی جدید شامل 62 عدد لامپ LED دینامیک است که طراحی آن همانند فیس لیفت آئودی R8 است و این نوع چراغ‌ها ظاهری پویاتر برای خودرو به وجود آورده‌اند.



ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مرسدس‌ بنز، کوپه‌ی AMG GT S را برای رقابت با پورشه 911 معرفی کرد

مرسدس‌بنز AMG GT S 


ستاره‌ی ژرمن دیروز طی مراسمی پرده از کوپه‌ی خود با عنوان AMG GT S برداشت که پس از انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌های متعدد، بالاخره رنگ واقعیت به خود گرفت. با توجه به مشخصات فنی این کوپه‌ی پرقدرت و همچنین حضور پررنگ AMG در طراحی و تولید این خودرو می‌توان انتظار تولد ستاره‌ای دیگر را از کمپانی آلمانی مرسدس بنز داشت.


ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

دیواین DS با طراحی داخلی شگفت‌انگیز

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Audi-Divine-DS_Concept-2014-1.jpg


سیتروئن DS دیواین کانسپت، خودرویی جهان اولی است نه جهان‌سومی. این را با دیدن عکس‌های این خودرو هم متوجه می‌شوید. DS اکنون تبدیل به برندی مستقل از سیتروئن شده است که خودروهای لوکس و ویژه‌ای می سازد. این خودرو هم نشان‌دهنده یک چشم‌انداز روشن برای برند DS خواهد بود.


ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

دل، نازک‌ترین تبلت دنیا را با نام Venue 8 7000 Series معرفی کرد: ۶ میلی‌متر ضخامت و نمایشگر 2K OLED

Dell Venue 8 7000 Series 


دل در انجمن توسعه‌دهندگان اینتل که در سان‌فرانسیسکو برگزار شد از تبلت نازک جدید خود رونمایی کرد. در کنار ویژگی‌های خاص این تبلت اندرویدی نظیر بهره‌گیری از پردازنده‌ی ساخت اینتل، شاهد قرار گرفتن یک دوربین سه‌بعدی با سه لنز در قسمت پشتی آن هستیم که از تکنولوژی پردازش تصویر RealSense اینتل بهره می‌برد.


ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

کیا سراتو 2015 با پنج ستاره ایمنی

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/kia-cerato-exterior-expect-the-unexpected.jpg


کیا اعلام کرده که کیا سراتو سدان مدل ۲۰۱۵ که تجدیدنظرهای اندکی در مورد طراحی آن انجام داده، موفق به کسب رتبه پنج ستاره ایمنی در تست‌های سازمان ملی ایمنی حمل‌ونقل بزرگراه‌های امریکا شده است. کیا سراتو برای مدل سال گذشته، رتبه چهار ستاره را در این آزمون کسب کرده بود.


ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تصاویر فاش شده ویندوز 9 حکایت از ویژگی‌های جدید در بخش دسکتاپ دارد

ویندوز 9 


پیش تر نیز شاهد فاش شدن تصاویری از ویندوز ۹ بوده‌ایم اما این‌بار، در تصاویری جدید شاهد نگاهی نزدیک‌تر به تغییرات محیط دسکتاپ نسخه بعدی سیستم‌عامل ویندوز هستیم. وب‌سایت آلمانی Computer Base و WinFuture به مجموعه‌ای حدود 20 تصویر دست پیدا کرده‌اند که گفته می‌شود متعلق به نسخه‌ی پیش‌نمایش فنی ویندوز 9 هستند.


ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

کیبورد بی‌سیم جدید لاجیتک با امکان استفاده همزمان در تبلت و تلفن‌همراه

کیبورد بی‌سیم جدید لاجیتک با امکان استفاده همزمان در تبلت و تلفن‌همراه


امروزه بیشتر از ۱۰ ها مدل کیبرد برای محصولات مختلف معرفی شده‌اند اما هرکدام فقط با دستگاه‌های خاصی هم‌خوانی دارند و برای هر دستگاه باید یک کیبرد مجزا خریداری کرد اما کیبرد جدید لاجیتک این موضوع را تغییر می‌دهد.


ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بزرگ‌ترین کلکسیونر دنیا با 7000 خودرو

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/ferrari4.jpg


آیا می‌دانید بزرگ‌ترین کلکسیونر خودرو دنیا کیست؟ یک فرد چه تعداد خودرو را می‌تواند در یک مکان گرد آورد؟ ده، صد یا هزار دستگاه؟ چقدر؟


ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

زیبایی شناسی اپل: نگاهی بر تاریخچه طراحی آیفون

زیبایی شناسی اپل: نگاهی بر تاریخچه طراحی آیفون 


اپل دیشب آیفون‌های باز طراحی شده ۶ و ۶ پلاس را رسما به معرض نمایش گذاشت. تاکنون قضاوت‌های مختلف و زیادی درباره این دو گوشی‌هوشمند بزرگ ساخته شده توسط اپل، در فضای وب منتشر شده‌اند. اما در این مطلب قصد نداریم به قضاوت بپردازیم و تنها می‌خواهیم با یکدیگر نگاهی به گذشته طراحی محصول بزرگ اپل یعنی آیفون بیندازیم


ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تلویزیون‌ پیشرفته OLED ال‌جی با طراحی کریستال‌های درخشان سواروفسکی

تلویزیون OLED ال‌جی با سواروفسکی 


تلویزیون‌ جدید OLED ال‌جی، مجهز به تکنولوژی Pixel Dimming، با آمیزه‌ای از کریستال‌های درخشان سواروفسکی توانسته کیفیت تصویر بسیار خوب خود را در کنار ساخت زیبا و گران‌قیمت ارایه دهد.

ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

رونمایی از ب‌ام‌و سری 2 کانورتیبل

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/BMW-2-Series-Cabriolet-46.jpg


سقف خودرو را باز کنید و در هوای آزاد در جاده‌های زیبا و خلوت کوهستانی رانندگی کنید. لازم نیست برای لذت بردن حتماً سوار یک خودروی گران‌قیمت باشید. خوشبختانه می‌توانید دو یا سه سرنشین اضافی را هم در پشت بنشانید تا با ظرفیتی بیش از 2 نفر خودروهای رودستر به یک سفر مفرح بروید.


ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اپل‌واچ باید هر روز شارژ شود

Apple Watch 


ساعت هوشمند اپل‌واچ در کنار آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس رونمایی شد. یکی از مهم‌ترین پرسش‌های که از زمان معرفی اپل‌واچ ذهن کاربران را به خود درگیر کرده، طول عمر باتری این دستگاه است. حال مشخص شده که صاحبان ساعت هوشمند اپل باید هر روز ساعت خود را شارژ کنند.


ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

ایسر از دو مانیتور بدون فریم با رزولوشن 4K پرده برداشت

مانیتورهای بدون‌فریم ایسر


 امروز کمپانی  ایسر از دو مانیتور بدون فریم پرده برداشت که برای افرادی که درصدد ایجاد سیستمی با استفاده از چند مانیتور بصورت گسترش یافته هستند، بتوانند از آن‌ها برای اموری همچون طراحی بهره ببرند. مانیتور اول S277HK، یک مانیتور ۲۵ اینچی با رزولوشن 4K است و دومی نیز با نام H257HU از یک پنل ۲۵ اینچی با رزولوشن WQHD بهره می‌برد.


ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مایکروسافت قصد دارد کامپیوترهای لمسی غول پیکر بسازد

مایکروسافت قصد دارد کامپیوترهای لمسی غول پیکر بسازد 


این روزها مایکروسافت ما را غافلگیر می‌کند. پس از دو سال از تصاحب شرکت (Perceptive Pixel (PPI، ردموندی‌ها قصد دارند تولید این کامپیوترهای بزرگ را تحت نام مایکروسافت شروع کنند. علت تاخیر این شرکت در تولید این محصولات تا کنون قیمت بالای این ابزارها بوده است.


ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN